O marketingu typu outdoor i nie tylko

firm reklamowych w tej kwestii. Otóż obecnie bardzo dużą popularnością cieszy się reklama mobilna, która dodatkowo posiada nagłośnienie. Jest to bardzo ciekawy pomysł dlatego, że zazwyczaj takie rozwiązania bardzo dobrze zwracają

O marketingu typu outdoor i nie tylko

Reklama dźwignią handlu

Jak wiadomo niezbędnym elementem prowadzenie każdej działalności jest reklama, w ostatnich latach można zaobserwować naprawdę ciekawe propozycje wielu firm reklamowych w tej kwestii. Otóż obecnie bardzo dużą popularnością cieszy się reklama mobilna, która dodatkowo posiada nagłośnienie. Jest to bardzo ciekawy pomysł dlatego, że zazwyczaj takie rozwiązania bardzo dobrze zwracają uwagę potencjalnych klientów

Taka reklama jest bardzo skuteczna dla pewnych branż, więc warto w nią zainwestować. Nic dziwnego że sporo firm inwestuje właśnie w tego typu reklamy i inwestuję w nią większość swoich środków na przeznaczonych na marketing.


Zmiany w branży promocyjnej

Reklama wymaga naszej uwagi ze względu na to, jakie efekty jest w stanie przynieść. Obecnie mamy do dyspozycji wiele rozwiązań, które są naprawdę kreatywne i wręcz nietypowe, jednak często to właśnie taka forma promocji doskonale dociera do niektórych odbiorców. Przyczepy reklamowe są na tyle mobilne, że można z nimi pokonać wiele kilometrów i w ten sposób dotrzeć z konkretnym przekazem do ludzi, którzy mogą być nim potencjalnie zainteresowani. Takie przyczepy są właśnie bardzo pomysłowym rozwiązaniem. Ilość podobnych rozwiązań jest zresztą dzisiaj naprawdę duża, co pozwala na rozsądnie dopasować plan promocji własnych usług, produktów i tym podobnych rzeczy.


Reklama zewnętrzna (ang

Reklama zewnętrzna (ang. outdoor advertising lub out-of-home advertising) ? reklama umieszczana poza miejscem zamieszkania konsumenta. Jej zadaniem jest dotarcie do konsumentów, kiedy są oni poza domem.

Jedna z form reklamy zewnętrznej, wykorzystująca digital signage nazywa się digital out-of-home (DOOH) advertising. Jest to wizualna elektroniczna komunikacja. Jej celem jest dostarczanie przekazu reklamy lub informacji do konkretnych miejsc, w określonych porach z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna